Krem Şokola

Tarif Oktay Usta'dan. Beklediğim renkte olmadı. Belki çikolatanın miktarı arttırılabilir. Kıvamı için nişasta ve kakao miktarını arttırdım ama daha fazla oynama yapmamıştım, kendisine güvenimden dolayı.

Malzemeler,
1 lt. süt,
4 çorba kaşığı mısır nişastası,
1 su bardağı toz şeker,
3 çorba kaşığı kakao,
50 gr. bitter çikolata
1 paket kedi dili ,kullanmadım,
süslemek için krem şanti ,kullanmadım,

Yapılışı
Nişasta, az miktarda su ile ezilir. Diğer malzemeler karıştırılarak kaynatılır. Kaynayan süte nişasta karışımı eklenip tekrar kaynama noktasına gelince altı kapatılıp arada bir mikser ile çırpılır. Tarifte bu şekilde değildi ama ben kaymak tutmaması için 3-4 dakikada bir mikser ile çırptım, bunu da 4 defa tekrarladım. Ve kaselere paylaştırılır.
Afiyet Olsun Kaynak.Buzlu Badem
X